Szkolenie

Sprzedawanie poprzez pomaganie

Zapomnij o wszystkich trikach i manipulacjach sprzedażowych. Bądź sobą i pomagaj!

Znam szczegóły, zapisuję się!

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Odbyłaś już mnóstwo szkoleń z nauki sprzedaży i w dalszym ciągu masz wrażenie, że stoisz w miejscu.
  • Nie chcesz być nachalna i źle odbierana podczas proponowania zabiegów, terapii łączonych czy pielęgnacji domowej.
  • Chcesz, aby klienci regularnie wracali na wizyty zgodnie z rekomendowanymi odstępami czasowymi.
  • Marzy Ci się, aby Twój salon był rozpoznawalny w okolicy i by klienci go sobie polecali.
  • Chcesz wywrzeć na klientce takie wrażenie podczas pierwszej wizyty, aby nie chciała już korzystać z usług innego salonu.

Czy tak wygląda Twoja „sprzedaż”?

 

Masz czasami wrażenie, że stajesz na głowie, by dogodzić klientkom i poświęcasz na to bardzo dużo czasu, ale efekty tych działań nie przekładają się na faktyczne zarobki?

A może rozkładasz ręce, gdy klientka mówi: „Kupię tańszy odpowiednik w aptece„, „Wolę pozostać przy swojej pielęgnacji” lub „To jest za drogie„?

Nie raz zdarzyło Ci się, że pod wpływem wielu wymówek i argumentacji klientki, pozwoliłaś na kontynuowanie niewłaściwej pielęgnacji domowej lub niepotrzebnie wydłużyłaś czas pomiędzy kolejnymi zabiegami?

Często sama siebie obwiniasz, że wprowadzasz kolejne obostrzenia i obciążasz klientkę zbyt dużymi kosztami?

Takie sytuacje wpływają na Twoje poczucie wartości i poziom profesjonalizmu. Są stresujące, ale z drugiej strony pozwalasz na nie, bo nie chcesz na siłę przekonywać klientki i być postrzegana jako typowy sprzedawca.

To naturalne.

Lecz czas spojrzeć prawdzie w oczy i przeanalizować, gdzie leży przyczyna i co należy poprawić W TWOIM sposobie prowadzenia rozmowy z klientami.

To nie tak, że to Ty przyciągasz niewłaściwe klientki i masz pecha.

Po prostu świadome ustalenie zasad, jak ma wyglądać relacja między Tobą a klientką sprawi, że obie strony będą zadowolone ze współpracy.

OK, co możesz w takim razie poprawić?

Nikt nie urodził się sprzedawcą. I wcale nim nie trzeba być, by prowadzić dobrze funkcjonujący salon.

Co ciekawe, klienci wcale nie chcą kupować, więc Ty niczego im nie proponuj na siłę – oni potrzebują tylko dobrych rozwiązań na swoje problemy.

W tym rewolucyjnym podejściu potrzebne Ci będą zmiany, takie jak:

Opracowanie schematu i procedury rozmowy

oraz planu sprzedaży w Twoim gabinecie. Przestaniesz każdą klientkę obsługiwać inaczej lub przypadkowo. Do tego wyznaczysz granice w przebiegu współpracy, zaznaczając swój autorytet.

Stworzenie standardu obsługi dla wszystkich pracowników

Jeśli wszystkie klientki chcą zapisywać się na zabiegi TYLKO do Ciebie i kupować kosmetyki TYLKO od Ciebie, zupełnie ignorując umiejętności Twoich pracowników, to czas na wprowadzenie jednakow

Przygotowanie na niekomfortowe pytania i sytuacje

Niewygodne pytania, np. o rabat oraz niektóre sytuacje, np. porównywanie przez klientkę Twojej oferty z innymi salonami – czasem się zdarzają. Warto by nie były one dla Ciebie krępujące i zaskakujące.

Osiągnięcie pozytywnych reakcji klientów na proponowanie „więcej”

Jeśli chcesz sprzedawać nie tylko pojedyncze kremy, ale i całe pielęgnacje domowe lub zamiast pojedynczych zabiegów proponować terapie łączone, to musisz zacząć od uporządkowania swojej oferty.

Zobacz, jak wygląda szkolenie

  • Szkolenie ma formę warsztatów stacjonarnych 
  • 9 godzin szkoleniowych z krótką częścią teoretyczną z danego zagadnienia + ćwiczenia i zadania do teorii
  • Szablony i schematy gotowe do wdrożenia w codziennej pracy
  • Skrypt szkoleniowy
  • Napoje i przekąski
  • Certyfikat uczestnictwa

Część 1

Zrozumienie siebie

Z tej części dowiesz się:

  • dlaczego niektórzy mają blokadę przed „sprzedawaniem”,
  • jak prowadzić sprzedaż w sposób naturalny, niewymuszony, zgodny z własnym stylem i sumieniem (bez męczącego przekonywania do zakupu),
  • dlaczego sprzedaż to tak na prawdę pomoc.

Część 2

Zrozumienie klienta

  • dlaczego klienci nie kupują,
  • kiedy klienci kupują,
  • jak dopasować komunikat do odbiorcy, by był on dla niego najbardziej zrozumiały,
  • jak reagować, gdy klientka mówi: „nie”.
  • jak reagować, gdy klientka mówi: „tak!” – tutaj też można narobić błędów.
  • jak reagować na 7 najczęstszych obiekcji i zastrzeżeń klientki – wreszcie koniec z krępującymi sytuacjami!

Część 3

Plan

  • 5 elementów dobrze zaplanowanej rozmowy, która „sama sprzedaje”,
  • jak przedstawiać rozwiązania klientom – wybierzesz te sposoby, które najbardziej odpowiadają Twojemu stylowi prowadzenia rozmowy,
  • opieka posprzedażowa – lista działań, jakie można podjąć,
  • jak wywołać zaangażowanie u swojej klientki polegające na regularnych zakupach pielęgnacji domowej i zabiegach w gabinecie,
  • jak prostym i bezkosztowym sposobem ponownie nawiązać relacje z klientkami, które od dawna nie korzystają z usług Twojego salonu,
  • jak przekazać swoje klientki pozostałym pracownikom, by móc rozwijać firmę lub mieć więcej czasu dla siebie.

Jaki jest koszt?

To szkolenie odbywa się tylko dwa razy w roku. Najbliższe zapisy ruszą ponownie za kilka miesięcy.

Sprzedawanie poprzez pomaganie

(warsztaty stacjonarne)

699

miejsce: Warszawa

8 godzin szkoleniowych, 9:00-17:00

karty pracy z zadaniami

praktyka – połowa czasu przeznaczona jest wyłącznie na pracę indywidualną, w parach i grupach

gotowe schematy rozmów rozpisane w materiałach szkoleniowych

Dodatkowo:

  • Zniżka dla zespołów – jeśli interesuje Cię przeprowadzenie takiego szkolenia dla wszystkich pracowników.
Powiadom mnie

Pewnie zadajesz sobie pytanie: czy będę zadowolona?

Poniżej możesz zobaczyć kilka opinii

Po tym szkoleniu kosmetyki same się sprzedają.

Szkolenie „Fundament pracy holistycznego kosmetologa” i „Sprzedawanie poprzez pomaganie” są dla mnie nierozerwalne – TRZEBA ZROBIĆ JE KONIECZNIE RAZEM!

Wiedza przekazywana przez Magdę podczas tych szkoleń jest tak spójna i tak się zazębia, że dzięki nim w codziennej pracy, tj. podczas konsultacji, kosmetyki SAME SIĘ SPRZEDAJĄ. Po przyswojeniu tej wiedzy, nie ma już potrzeby zastanawiania się co zrobić, aby sprzedać produkty.

Na początku nie wierzyłam, że taki sposób pracy zadziała. Jednak po czasie klientki same zaczęły zgłaszać się po kosmetyki – nie muszę używać żadnych specjalnych technik sprzedażowych.

Na dowód skuteczności muszę się pochwalić, że moja sprzedaż w gabinecie po odbyciu szkolenia wzrosła o 40 %! Jestem przeszczęśliwa i polecam każdemu.

Anna Czarnecka

La Petite – Instytut Zdrowia i Urody, Pułtusk

O wiele łatwiej pracuje mi się z klientkami.

Planowanie, konsekwencja i otwarcie się na sprzedaż! Tego właśnie nauczyłam się na tym szkoleniu.

Dzięki temu obecnie o wiele łatwiej pracuje mi się z klientkami.

Trudne pytania przestały dla mnie istnieć. Polecam każdej kosmetolog, bo… po tym szkoleniu nawet w zimę będziesz umiała sprzedać śnieg 🙂

Renata Walewska

Centrum Urody Renata Walewska, Warszawa

Nauka o sprzedaży idealnie dopasowana do branży beauty.

Jeśli zastanawiasz się, jakie szkolenia odbyć u Magdy to przede wszystkim powinno być to szkolenie „Sprzedawanie poprzez pomaganie”.

Tego, czego się na nim dowiesz, nie powie Ci nikt! Zero zbędnych ogółów tylko konkretna wiedza i przykłady, odnośnie sprzedaży kosmetyków i usług. Nauka o sprzedaży jest idealnie dopasowana do branży beauty.

Magda odpowie na każde Twoje pytanie. Ogrom wiedzy i dawka motywacji! Polecam!

Strzałka
Strzałka

O mnie

Wierzę, że konsultacja otwiera serca i umysły klientów, co przekłada się na ich zaangażowanie i zaufanie do kosmetologa.

Przez 10 lat pracy jako kosmetolog i właściciel salonu beauty utwierdziłam się w przekonaniu, że to nie popularne sprzęty ani znane marki kosmetyczne są tym, co przyciąga klientów do konkretnego kosmetologa.

Wcale nie trzeba gonić za trendami i starać się o kolejne kredyty, gdy właściwie przemyślimy sposób przeprowadzania rozmowy z klientem.

Jeśli się nam to uda, wyróżnimy się na rynku i poprowadzimy stabilny, dochodowy biznes.

Tworzę materiały edukacyjne dla holistycznych kosmetologów, które ułatwiają im pracę na każdym etapie ich rozwoju. Pokazuję, jak można udoskonalić obsługę klienta: od przeprowadzania wywiadu, przez analizę skóry, aż po ułożenie Beauty Planu.

Więcej o mnie